Referenciáink

Eddigi legkomplexebb feladatunk a végéhez ért. A Napsugár Natúrbolt indulásakor elvégeztük a bolt marketing kampányának megtervezését, mely során a fő hangsúly a bolt megszemélyesítése volt. Az offline hirdetéshez használt szórólapok megtervezése mellett elvégeztük a komplett online megjelenésének kialakítását is, beleértve a weboldalt, az internetes áruházat, a designt és a közösségi oldalakon történő folyamatos megjelenést. A feladat ebben is szerteágazóan bonyolult, hiszen nem csak a vevők oldaláról látható webáruház, a receptgyűjtemény és az online közösségi tér kialakítása a feladat. Mivel az áruház egyszerre működik fizikailag létező bolthelységként és webáruházként is, ezért egy külön kihívás megoldani az online pénztárgépből érkező értékesítési adatok és a webáruházban feladott rendelések összevezetését, így kialakítva egy közös készletnyilvántartási rendszert a háttérben, közös cikktörzzsel és kumulált értékesítési statisztikákkal.


2momheader4
Legutóbbi projektünk az ékszerek és kiegészítők importjával foglalkozó 2MoM nagykereskedelmi vállalat oldalának kialakítása volt. A weboldal egy többnyelvű online katalógust is magába foglal, mely segíti a kiskereskedők eligazodását a vállalat által forgalmazott termékek között. Az online katalógus a későbbiekben könnyen átalakítható lesz majd egy online áruházzá, így a nagykereskedelmi profil könnyen kiegészíthető lesz kiskereskedelmi tevékenységgel is. A technikai kialakítás mellett az oldal grafikai elemeinek kialakítását és a marketingszövegek megírását is vállaltuk.
Emellett elvállaltuk a 2MoM Facebook oldalának kezelését is, melyen rendszeres posztokkal tartjuk fent az érdeklődést a cég termékei iránt.


Az egészséges táplálkozásról és életvitelről szóló online magazint néhány anyuka indította el, akiknek mindig is fontos volt hogy családjukat minél egészségesebb ételekkel lássák el otthon. Az egészséges receptek listája aztán kezdett bővülni, és végül már nem csak a táplálkozás, hanem a háztartás, a kozmetikumok és az otthoni élet minden egyéb területén igyekeztünk megtalálni a praktikákat és trükköket, melyek segítségével házilag és olcsón tudunk egészséges és természetes termékeket előállítani.
A kivitelezés során az Adwisery tervezte meg a logot az ügyféligények alapján, és alakította ki a teljes weboldalt. A cikkeket kategóriákba szervezve a lap tulajdonosai tudják felvinni és karbantartani a saját adminisztrációs felületükön. Szintén mi szerkesztettük össze és késztettük el a filmet a Vitalmania által szervezett egyik előadásról.


A Corvin sétányon indult kiülős hely, az azóta már megszűnt Ruccola terasz kért fel minket annak idején egy minisite kialakítására, mely a Facebook oldalukra mutatott és a www.ruccolaterasz.hu URL alatt volt elérhető.

 

kristoflaszloA weboldal kialakítása egy már meglévő papír szórólapból kiindulva történt, így volt lehetséges gyorsan és költséghatékonyan “internetesíteni” a vállalkozás megjelenését.